dinsdag 30 oktober 2012

Twee maal op rij !

Ik win nooit iets! een van mijn vaste leuzen. Hoe vaak ik me al heb opgegeven voor een candy op een of ander blog, meegedaan met een of andere wedstrijd ... de prijzen zijn altijd voor iemand anders. Vaak denk ik dan ook "pff, ik vul het niet in, want ik win toch niet!"
Tot zondag jongstleden ... ik had me via facebook toch maar eens opgegeven voor een wedstrijd van Scrapdelight voor kaartjes van de Kreadoe in Utrecht. Zondag was de trekking en ja hoor, wiens naam kwam daarbij uit de bus ..........
Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat zoiets ooit zou mogelijk zijn, dus toen ik de uitslag binnen kreeg, was het nog even een gaatje vrij maken in de agenda om toch te kunnen gaan.
EN waar een wil is, is een weg natuurlijk :P dus donderdag gaat het richting Utrecht :)

Vanochtend had ik met een collegaatje afgesproken in Putte, dus snel ff het leeggoed etc bij elkaar zoeken om weg te doen. Oh ja, de actiecodes van de Spa Reine flessen .... nog ff invullen online ...
en geloof het of niet, maar het was opnieuw prijs! En niet één, niet twee, maar zelfs drie gratis dagjes sauna hebben we gewonnen. 
Misschien moet ik nu toch maar eens een keertje een lottoformulier gaan invullen 0:)


1 opmerking:

Enny zei

Wauw Katrin, proficiat met je toffe prijzen !! Geniet ervan !!! En je kerstkaartjes zijn heel mooi !! Groetjes Enny