donderdag 15 november 2012

Gepimped kastje

 Afgelopen zondag naar de rommelmarkt geweest aan Park Spoor Noord.
En daar kon ik dit (weliswaar blanco) kastje op de kop tikken voor maar 2 euro!
Daar hoeft een mens niet lang over na te denken natuurlijk.
 Na een goede schrobbeurt kon het kastje toch nog wat extra hebben, dus ben ik gelijk op zoek gegaan naar wat leuke papiertjes. Hier een daar een steentje, wat "plak"-kant, enkele haakjes en het kastje is klaar.
 En dat het wel degelijk dienst zal doen .... dat mag uit deze foto's duidelijk worden :)
Papier allemaal van Tilda.

7 opmerkingen:

Margo zei

Mega-knap gewoon, echt helemaal geweldig !
Wat hebben jouw Distressjes nu een prachtig kastje zeg !
Liefs
Margo

Beisforbeauty zei

HEEL TOF KATRIN BEN ER JALOERS OP


GR CINDY

Enny zei

Wauw, dat is prachtig gedaan ! Groetjes Enny

Wilma Voermans zei

Wowwwwwwwww, wat is die leuk zeg! wat mis ik de rommelmarkten van Nederland toch!

Hilde zei

Wat een leuke vondst, ik ben megajaloers. En wat heb je het leuk gepimpt ! Een prachtstukje op je werkplek !
Liefs, Hilde

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtig kastje , origineel Kastje heb je hier gemaakt!!!I love it!!!

Groetjes
Maria

marian zei

Een schattige kaart heb je gemaakt. en dat kastje vind ik helemaal super. En dat voor 2 euro. Je hebt er echt iets moois van gemaakt en inderdaad een heel handig hulpje op je werkblad.
groetjes van Marian.