dinsdag 21 augustus 2012

Nachtelijk stempelwerk

 Ik zal wel niet de enige zijn die afgelopen weekend door de grote hitte de slaap niet kon vatten. Ik zag het drie uur worden, vier uur ...... en toen het half vijf geweest was, hield ik het voor bekeken.
 Stofzuigen is op dat uur niet zo fijn voor mijn huisgenoten, koken en strijken zijn jobs die je op zo'n dagen ook maar beter kan vermijden. Dus lekker de ventilator op en achter de scraptafel gekropen.
De bloemenkaarten zijn allemaal gemaakt met een achtergrondstempel van Hero Arts en bloemenstempels van Different Colors. Op de rechtse kaart bovenaan zit nog een klein tekststempeltje uit een set van Stampin'Up!
Het waslijntje van de babykaartjes is van Hallmark uit de Forever Friends collectie en de tekststempel van Darkroom Door.

1 opmerking:

annie zei

Ik moet zeggen dat je slapeloze nacht wel héél mooie kaartjes heeft opgeleverd, al kan ik er wel inkomen dat je liever een goede nachtrust gehad had !
Groetjes, Annie