woensdag 22 juni 2011

ISDI 1

op de stempelgroep organiseerde Ali onlangs een ISDI-swap (Ich stempele - deine Idee). De opzet is dat je een van jouw stempels afdrukt op een wit karton met watervaste inkt. Dit wordt doorgestuurd naar diegene die de swap host. Zij verdeelt jouw afdrukjes onder de deelnemers en die maken met jouw afdruk een kaart voor je. Ich stempele = ik stempel - deine Idee = jouw idee
Een hele opgave vaak, want uiteraard stuur je een stempelafdruk in waar je zelf niet altijd zo goed weet wat ermee te doen (of tenminste, dat heb ik toch gedaan). Helaas vergat ik foto's te maken van de kaarten die ik zelf heb gemaakt, maar hierbij toch eentje. Het jongetje was dus de stempelafdruk die ik moest bewerken. Achtergrond erbij gestempeld, ingekleurd met distressinkt, lintje en tekstje erbij en dit si het resultaat. Uiteindelijk heb ik het jongetje ook nog wat ingekleurd met aquarelpotloden, maar ik ben er voor mezelf nog niet uit of ik 'm nu leuker vindt in wit of in kleur ...

Geen opmerkingen: