zaterdag 12 april 2008

en nu nog de scrappagina's van Zeist



om nog maar even in de sfeer te blijven, heb ik vandaag de foto's van Zeist gescrapt. De werkjes waren wel erg leuk geworden, maar ik wilde ze bewaren als voorbeeld van de nieuw aangeleerde technieken. En hoe kan dat beter dan ze mee in het scrapalbum te verwerken. Cardstock namaak Bazzill, dessinpapier Basic Grey 'Periphery' en verder alleen stempeltechnieken gebruikt voor de achtergrondjes.



Finally, my scrappages from the trip to Zeist (Art Specially Event on stamping). I wanted to keep the artworks I've made in the workshops, and so they've made it to be scrapped :p)

2 opmerkingen:

pruts zei

dit zijn prachtige lo's !!!!!

Caroline van Scrap2be zei

hihi, ik heb mijn tags ook bewaard om te scrappen, maar wat ben jij snel, ik heb de foto's nog maar pas binnen, lol!